Την Παρασκευή στις 25/04/2025 πραγματοποιήθηκε συνάντηση διασύνδεσης ανάμεσα στα μέλη της Θεραπευτικής Ομάδας του νεοσύστατου Κέντρου Ημέρας Παιδιών και εφήβων με σοβαρά ψυχιατρικά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα Π.Ε. Λασιθίου, με μέλη της πολυκλαδικής ομάδας του Κέντρου Ημέρας Ενηλίκων με ψυχικές διαταραχές της Αποστολής στο Δήμο Ιεράπετρας.
Αναλυτικότερα, έγινε ενημέρωση για την έναρξη λειτουργίας του κέντρου, τις παρεχόμενες υπηρεσίες του καθώς και για τη διαδικασία παραπομπής και πιθανούς τρόπους συνεργασίας ανάμεσα στις δύο δομές. Η συνάντηση εντάσσεται στο πλαίσιο διασύνδεσης του κέντρου ημέρας με την κοινότητα.